Strategisch management in fitnessclubs

Hardback
ISBN
9789082190410
Levertijd 1-2 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 49,50 € 45,41
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
De fitnessbranche is de laatste decennia enorm gegroeid en geprofessionaliseerd. Fitnessclubs kunnen echter meer mogelijkheden benutten om hun bedrijfsvoering te optimaliseren, vooral als het gaat om de strategische aspecten. Dit komt het bedrijfsresultaat ten goede, op de korte, maar vooral op de lange termijn.

Dit boek beschrijft het fitnesscentrum vanuit een bedrijfseconomisch perspectief met een op ­resultaat gerichte visie. Het bespreekt beproefde ­benaderingen en eigen ervaringen ten aanzien van veel voor­komende thema's binnen fitnessclubs. De beknopt beschreven theorieën worden afgewisseld met een veelheid aan praktische toepassingen en tips. Voor elk hoofdstuk zijn werkopdrachten gemaakt om de informatie direct toe te passen binnen de eigen fitnessclub.

Dit boek is bedoeld voor ondernemers,
managers, aandeelhouders en investeerders die vanuit een bedrijfseconomische visie concreet het resultaat van fitnessclubs willen ­verbeteren. Met name het resultaat op de lange termijn. Het boek bespreekt actuele cases en onderwerpen en is daarnaast geschikt voor onderwijs- en studie­doeleinden en als naslagwerk.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789082190410
Auteur Han Doorenbosch
Uitgever BlackBoxPublishers
Verschijningsdatum juni 2014
Afmetingen 237 x 179 x 18 mm
Bindwijze Hardback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Strategisch management in fitnessclubs
Uw waardering