Verzenden en levering
Verzendproces
Tijdens het bestelproces houden we u op de hoogte van de levertijd. Voordat u een bestelling plaatst, kunt u zien of een product op voorraad is.
-
Product op voorraad: wordt meestal binnen 1 tot 2 werkdagen bezorgd.
-
Product online op voorraad: afhankelijk van de leverancier meestal binnen 5 werkdagen bezorgd.
U ontvangt updates over de voortgang van uw bestelling per e-mail. Bestellingen worden bezorgd door DHL of onze eigen bezorgdienst van Stumpel. Als uw bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden.
Bestelling volgen
U kunt de status van uw bestelling bekijken via ‘Mijn account’. Ook ontvangt u updates per e-mail.
Levertijden
In uw account ziet u of uw bestelling is verzonden of nog in behandeling is.
-
Heeft de bestelling de status ‘verzonden’, maar heeft u deze nog niet ontvangen? Dan kunt u het pakket meestal dezelfde of uiterlijk de volgende werkdag verwachten.
-
Is de bestelling er dan nog niet? Neem contact op met onze klantenservice. Houd uw bestelnummer bij de hand voor een snelle afhandeling.
Verzendkosten
|
Totaalbedrag (Incl. BTW) |
Verzendkosten (Incl. BTW) |
|
< €10.00 |
€4,95 |
|
€10,01 - €15.00 |
€3.95 |
|
€15,01 - €20,00 |
€2,95 |
Veelgestelde vragen
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Ga naar ‘Mijn adressen’ in uw account en klik op ‘Nieuw adres’ om een alternatief afleveradres toe te voegen.
Kan ik de factuur op een ander adres ontvangen dan de bestelling?
Ja, u kunt een ander factuuradres instellen via ‘Mijn adressen’ door op ‘Nieuw adres’ te klikken.
Levert Stumpel in het buitenland?
Nee, Stumpel.nl levert alleen binnen Nederland.
Wat moet ik doen bij een foutieve levering?
Neem in dat geval contact op met onze verkoopafdeling via telefoonnummer 0229-253136. Wij helpen u graag verder.
