Sociale media en online travel agents in de hotelsector

Paperback
ISBN
9789044134933
Levertijd 1-2 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 46,30 € 42,48
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
In dit boek wordt de werking van sociale media en OTA's - online travel agents uiteengezet en geïllustreerd met voorbeelden uit de hotelsector. Daarnaast worden de resultaten weergegeven van het projectmatig wetenschappelijk onderzoek HoVla, waarbij de focus lag op online reputatiemanagement en de impact van sociale media en OTA's op de hotelprestaties in de vijf Vlaamse Kunststeden.

Dit onderzoek kaderde binnen de opleiding bachelor hotelmanagement van de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen. De publicatie is een nuttige handleiding voor hotelhouders, marketingmedewerkers, promotoren, studenten en geïnteresseerde hotelgebruikers.

Over de auteurs
Christian Holthof is licentiaat toegepaste economische wetenschappen, master in toerisme en Master of Business Administration (GGS). Hij nam meerdere malen deel aan het Professional Development Program van de Cornell University (School of Hotel Administration, Ithaca, USA). Hij doceert economische wetenschappen aan de opleiding bachelor hotelmanagement van de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen.
Sophie van Tilburg is master in de communicatiewetenschappen. Zij is als onderzoekster verbonden aan de opleiding bachelor hotelmanagement van de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789044134933
Auteur Christian Holthof
Uitgever Garant - Uitgevers n.v.
Verschijningsdatum mei 2017
Afmetingen 242 x 172 x 15 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Sociale media en online travel agents in de hotelsector
Uw waardering