Reinventing Organizations - Geïllustreerde versie

Paperback
ISBN
9789082347715
Levertijd 1-2 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 29,99 € 27,51
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Méér betekenis en zingeving op het werk. Het kan! Dit is de optimistische boodschap in Reinventing Organizations, de managementbestseller die mensen over heel de wereld inspireert en aanzet tot actie. Cyaan organiseren is in korte tijd een begrip geworden. Praktijkvoorbeelden van succesvolle cyane organisaties tonen aan dat we organisaties op een heel nieuwe manier kunnen vormgeven. Het boek inspireert duizenden organisaties - bedrijven en non-profits, scholen en ziekenhuizen - die méér betekenis en bezieling willen brengen in hun organisatie. Het biedt praktische handvatten voor hedendaagse vormen van organiseren, leiden en mens-zijn.

Reinventing Organizations raakt een groot publiek wereldwijd, maar niet iedereen heeft de tijd voor het lezen van een 400 pagina's dik managementboek. Deze geïllustreerde versie bevat de kernideeën van het originele boek en deelt veel van de praktijkverhalen op een levendige manier. De ideale verhouding van tekst en krachtige illustraties zorgt ervoor dat je het boek in één zit uitleest.

Frederic Laloux is consultant en adviseert organisaties en managers die op zoek zijn naar een fundamenteel andere managementaanpak. Hij was eerder werkzaam als Associate Principal bij McKinsey & Company. Frederic behaalde een MBA aan INSEAD en een degree in coaching aan het Newfield Network in Boulder, Colorado.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789082347715
Auteur ,
Uitgever Lannoo Campus
Verschijningsdatum oktober 2016
Afmetingen 246 x 179 x 15 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Reinventing Organizations - Geïllustreerde versie
Uw waardering