Karaktervol positioneren

Paperback
ISBN
9789492196088
Levertijd 1-2 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 38,75 € 35,55
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Deze serie mag je niet missen

Karaktervol positioneren

Karaktervol positioneren is het eerste boek in een reeks van drie. Een ware must voor elke marketeer, manager of directeur die worstelt met hoe zijn organisatie en/of merk zinvol en onderscheidend te positioneren.

Vanuit een karakter kan elke organisatie verschil maken in wie ze is en hoe ze dingen doet in plaats van wat ze doet. Dit boek introduceert een karaktermodel, het Brand Positioneer Model, met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten. De merkeigenaren delen hun inzichten aangevuld met een scherpe analyse en plaatsing in een theoretisch kader door Marc van Eck. Het boek is kernachtig, to the point en kleurrijk geïllustreerd.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789492196088
Auteur Marc van Eck
Uitgever Adfo Books
Verschijningsdatum september 2016
Afmetingen 230 x 150 x 13 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Filiaal voorraad Hoorn (Grote Noord)
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Karaktervol positioneren
Uw waardering