Grondslagen van de marketing

Paperback
ISBN
9789001853204
Levertijd 1-2 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 47,95 € 43,99
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;
- met actuele bedrijfscasussen;
- aandacht voor zowel online als offline marketing.

Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode voor het vak marketing.

De negende editie bevat nog meer actuele bedrijfscases waarin social media en online marketing een rol spelen.

Grondslagen van de marketing - werkboek is met name geschikt voor de propedeusefase van opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie en Small Business & Retail Management en Communicatie, maar ook voor aanverwante opleidingen als Bedrijfskunde MER en Facility Management.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789001853204
Auteur Bronis Verhage
Uitgever Noordhoff
Verschijningsdatum juni 2016
Afmetingen 272 x 192 x 11 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Grondslagen van de marketing
Uw waardering