Employee Experience
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
- Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
- Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
- Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Hoe werven en behouden topwerkgevers talentvolle medewerkers? Wat kunnen organisaties doen om het werkgeluk van hun medewerkers te vergroten? Hoe kan HR het voortouw nemen om de beste employee experience te cre¿ren?
Employee experience is volgens HR trendwatchers de next step voor HR en uitgeroepen tot h¿t HR-thema voor de komende jaren.
Organisaties beseffen steeds meer dat ze alleen tevreden en loyale klanten krijgen en behouden als hun medewerkers zelf goed in hun vel zitten. De praktijk wijst het uit: organisaties die actief werken aan het geluk van medewerkers zijn innovatiever en succesvoller.
De krappe arbeidsmarkt vraagt dat werkgevers zich veel aantrekkelijker maken om talentvolle medewerkers te werven en ook te behouden. Hoe dat je lukt? Door medewerkers op de eerste plaats te zetten en een topwerkgever te worden! Daarvoor is een goede employee experience vereiste nummer 1.
Employee experience-experts Heleen Mes en Gea Peper nemen je in dit boek mee langs de vijf factoren die de beste employee experience cre¿ren, afgekort HEART: Happy cultuur, Energiegevende werkplekken, Agile leiderschap en organiseren, Redesign de employee journey en Technologie die voor je werkt.
Dit boek, dat als managementboek van het jaar werd genomineerd, belicht het gehele proces: van het eerste contact met een (potenti¿le) medewerker tot zijn vertrek, en zelfs daarna, zodat voormalige medewerkers ambassadeurs voor je organisatie zijn. Het boek geeft concrete handvatten om zelf aan de slag te gaan met het cre¿ren van de beste employee experience. Het bevat daarnaast inspirerende praktijkcasussen van o.a. ABN AMRO, VGZ, Tony?s Chocolonely, Hutten en Kinki Kappers.
Employee experience is volgens HR trendwatchers de next step voor HR en uitgeroepen tot h¿t HR-thema voor de komende jaren.
Organisaties beseffen steeds meer dat ze alleen tevreden en loyale klanten krijgen en behouden als hun medewerkers zelf goed in hun vel zitten. De praktijk wijst het uit: organisaties die actief werken aan het geluk van medewerkers zijn innovatiever en succesvoller.
De krappe arbeidsmarkt vraagt dat werkgevers zich veel aantrekkelijker maken om talentvolle medewerkers te werven en ook te behouden. Hoe dat je lukt? Door medewerkers op de eerste plaats te zetten en een topwerkgever te worden! Daarvoor is een goede employee experience vereiste nummer 1.
Employee experience-experts Heleen Mes en Gea Peper nemen je in dit boek mee langs de vijf factoren die de beste employee experience cre¿ren, afgekort HEART: Happy cultuur, Energiegevende werkplekken, Agile leiderschap en organiseren, Redesign de employee journey en Technologie die voor je werkt.
Dit boek, dat als managementboek van het jaar werd genomineerd, belicht het gehele proces: van het eerste contact met een (potenti¿le) medewerker tot zijn vertrek, en zelfs daarna, zodat voormalige medewerkers ambassadeurs voor je organisatie zijn. Het boek geeft concrete handvatten om zelf aan de slag te gaan met het cre¿ren van de beste employee experience. Het bevat daarnaast inspirerende praktijkcasussen van o.a. ABN AMRO, VGZ, Tony?s Chocolonely, Hutten en Kinki Kappers.
Meer informatie
ISBN | 9789462158009 |
---|---|
Auteur | Heleen Mes |
Uitgever | Vakmedianet |
Verschijningsdatum | juli 2022 |
Afmetingen | 241 x 158 x 15 mm |
Bindwijze | Paperback |
Taal | Nederlands |
Reviews
Schrijf uw eigen review