Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen

Paperback
ISBN
9789058754530
Levertijd 1-2 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 42,95 € 39,40
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt.

Ook deze derde, volledig herziene druk van Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (inmiddels al 15.000 exemplaren verkocht) biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat er direct mee gewerkt kan worden. Met online beschikbare interactieve worksheets en checklists van de modellen.

Yousri Mandour
Yousri Mandour is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Hij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategieen voor organisaties in pde profit en non-profit sector.

Marleen Bekkers
Marleen Bekkers is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Zij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategieen voor organisaties in pde profit en non-profit sector.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789058754530
Auteur Marleen Bekkers
Uitgever Boom
Verschijningsdatum februari 2016
Afmetingen 241 x 171 x 21 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen
Uw waardering