Selecteer een bestaande wenslijst

Een op een, de essentie van retail branding en design

Hardback
ISBN
9789063693060
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 39,00 € 35,78
Het voordeel van Stumpel
  • Vraag? Bel ons op 0229 - 253 136
  • Gratis retourneren in onze 11 vestigingen
  • Snelle bezorging, vaak de volgende dag in huis
Beschrijving
Retail is de spiegel van de maatschappij en, omdat de maatschappij voortdurend in beweging is, moet retail hierop anticiperen om bestaansrecht te houden. In het kort: 'act, react or suffer!' Dit boek heeft betrekking op alle facetten van retail branding, holistische formule-ontwikkeling en de essentiële 1 op 1 relatie met uw klanten. Het is het tweede boek van Michel van Tongeren. Het eerste boek 'Retail Branding: from stopping power to shopping power.' ging over hoe retail branding werkt. Het nieuwe boek gaat daar ook over, maar nog meer over hoe dat in retail tot stand gebracht kan worden. Het legt uit hoe u continu alert kunt zijn op de veranderingen en kansen die zich aandoen, hoe u diep inzicht in uw merk kunt krijgen en hoe u dit vervolgens kunt vertalen naar een perfect opererende winkelformule. Deze onderwerpen zijn weergegeven in het Platform Development Model©, welke de rode draad vormt van dit boek.

Het boek is praktisch, omdat het kan worden gebruikt als een handleiding voor retailers, mensen die een winkel willen beginnen of die meer te weten willen komen over dit onderwerp. Het boek is relevant voor zowel fysieke winkels als voor online retail. De vele voorbeelden en de inzichtelijke modellen maken dat het boek gemakkelijk in gebruik is. Het boek is ook inspirerend, omdat het vertelt over de dynamiek in ons leven, onze veranderende behoeftes en over onze favoriete hobby: winkelen!

Michel van Tongeren:
Oorspronkelijk opgeleid als industrieel ontwerper aan de Gerrit Rietveld Academie, is Michel van Tongeren met twee anderen het bedrijf SVT Branding + Design Group begonnen. Nu, na bijna 25 jaar, is SVT een van de top design consultancies, gespecialiseerd in strategic branding en het ontwerpen van retailformules. Als strategy & concept director is hij een veelgevraagde spreker voor seminars, conferenties en universiteiten.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789063693060
Auteur Michel van Tongeren
Uitgever BIS Publishers BV
Verschijningsdatum januari 2013
Afmetingen 268 x 200 x 22 mm
Gewicht 908.0000
Bindwijze Hardback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Een op een, de essentie van retail branding en design
Uw waardering