CRM in de praktijk

Paperback
ISBN
9789462200982
Levertijd 1-2 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 37,95 € 34,82
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.

In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie, tussen denken en doen. Sinds de eerste editie in 2003 verscheen, is het boek dan ook niet meer weg te denken uit de managementpraktijk en het onderwijs.

Deze derde herziene editie is volledig geactualiseerd en staat boordevol nieuwe trends en ontwikkelingen, zoals:
* crm en communitymanagement: sociale netwerken, sociale media en cocreatie;
* klantgedreven innoveren en partnershipmarketing;
* customer experience, customer journey en big data;
* ontwikkelingen die kansen bieden om de klantgerichtheid van organisaties te versterken.

'CRM in de praktijk is een aanrader voor iedereen die zich breed wil oriënteren op het onderwerp crm.' - W. Wurtz, Platform voor Klantgericht ondernemen
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789462200982
Auteur Sjors van Leeuwen
Uitgever Academic service
Verschijningsdatum februari 2015
Afmetingen 231 x 150 x 18 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:CRM in de praktijk
Uw waardering