Agile marketing

Paperback
ISBN
9789492196125
Levertijd 1-2 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 34,50 € 31,65
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Het is de hoogste tijd om agile te worden

Agile Marketing
Sneller de hoogste waarde genereren met het laagste risico

Organisaties moeten in dit digitale tijdperk snel kunnen inspelen op steeds sneller veranderende markten. Dat vraagt om nieuwe manieren van marketing. In plaats van lange ontwikkeltrajecten en big-bang campagnes, gaan we experimenteren en empirische data verzamelen waarmee we de ideale proposite en communicatie voor het moment leveren en aanpassen. Dit vereist veel van de teams die verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van wendbare strategieën, proposities, kanalen en communicatie. Uiteindelijk telt één doel: het leveren van de hoogste customer value, in de kortste time to market en met het laagste risico op verspilling of marktfalen.

Agile Marketing laat aan de hand van praktische handvatten zien hoe je kan werken aan validated learning, met een levende visie, aanpasbare strategie en pro-actief stakeholder management. Hoe je de waardepropositie doorlopend vernieuwt en vermarkt en hoe je door diverse soorten feedback telkens sneller en beter kan leveren. Dit boek is geschreven voor marketingmanagers, propositiemanagers, productmanagers, (digital) marketeers en strategisch verantwoordelijke bestuurders.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789492196125
Auteur Adrie Dolman
Uitgever Adfo Books
Verschijningsdatum mei 2016
Afmetingen 230 x 150 x 13 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Agile marketing
Uw waardering