Bestellen

 

Bestelling plaatsen

U kunt een product bestellen door bij het artikel op ‘in winkelwagen’ of op de informatiepagina van het product te klikken op de button ‘bestellen’. Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen door op de knop ‘Winkel Verder’ te klikken of u kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doet u door op ‘Naar de kassa’ te klikken.

 

Bestelling annuleren

Bestelling kunt u alleen annuleren door contact op te nemen met de klantenservice. Houd hierbij wel rekening mee dat sommige artikelen al voor u besteld zijn bij de leverancier.

 

Vragen over bestellen

 

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen

Heeft u geen bevestiging gehad van uw bestelling? Controleer dan goed uw spam-inbox in uw e-mail. Het kan ook zijn dat er enige vertraging zit tussen de verschillende mailserver. Controleer ook of uw e-mailadres wel klopt.
 

Zijn artikelen in mijn winkelwagen direct voor mij besteld?

Nee, alleen wanneer u de bestelling afrondt, bestellen wij de artikelen voor u. Wanneer een artikel nog niet is verschenen is het wel mogelijk om deze te reserveren, maar dan moet u net als bij een normale bestelling het betaalproces door. Ook dan is het artikel niet gereserveerd wanneer u deze in uw winkelwagen alleen plaatst.
 

Het lukt mij niet om het artikel in mijn winkelwagen te krijgen, Hoe kan dat?

Als het niet voor u mogelijk is om het gewenste artikel in uw winkelwagen te krijgen dan kan dat liggen aan de voorraad van het artikel. Als er geen voorraad is, is het helaas niet mogelijk om het artikel in uw winkelwagen te plaatsen. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice om de beschikbaarheid na te vragen.