Verzenden & Afhalen
Levertijden van een bestelling
Bezorgdiensten
Een bestelling laten bezorgen op een ander afleveradres
Een bestelling afhalen bij één van onze winkels
Volgen van een bestelling
Vertraging tijdens een bestelling
Levering van meerdere artikelen
Buitenlands afleveradres
Levertijden van een bestelling
Tijdens uw bestelling wordt u op de hoogte gehouden van de levertijd. Voordat u een bestelling plaatst staat aangegeven of een product op voorraad is of dat deze bij onze leverancier besteld moet worden. Een product die wij op voorraad hebben is binnen één á twee dagen bij uw thuis bezorgd. Als er niet wordt vermeld dat wij een product op voorraad hebben, dan wordt u altijd op de hoogte gehouden van de levertijd.
Bezorgdiensten
Uw bestellingen worden bezorgd door PostNL of door de eigen afleverservice van Stumpel. Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. In dat geval ziet u in uw bestelstatus een nummer bij de bestelling (bij TNT begint het met 3S). Op een postbusadres levert PostNL geen pakketten af die zwaarder zijn dan 12 kilo. Wij raden u daarom aan om bij een grote bestelling geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres.
Een bestelling laten bezorgen op een ander afleveradres
Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit kunt u aangeven wanneer u uw bestelling afrondt op Stumpel.nl. Vul bijvoorbeeld het adres in van uw werk, of van een vriend/vriendin die overdag thuis is.
Een bestelling afhalen bij één van onze winkels
Het is mogelijk om uw bestelling bij één van de Stumpel-winkels af te halen. Dit kunt u aangeven wanneer u uw bestelling afrondt op Stumpel.nl. Kijk hier waar de Stumpel-winkels zich bevinden. U kunt er natuurlijk ook voor kiezen uw bestelling zelf op te halen bij het postkantoor bij u in buurt.
Volgen van een bestelling
De status van uw bestelling kunt u terugvinden bij ’Mijn account’. Als uw bestelling als pakketpost wordt verzonden door TNT, kunt u uw bestelling volgen via TNT haar ‘tracktrace’ systeem. U vermeldt uw bestelnummer (let op! dit kan alleen wanneer er 3S aan het begin van uw bestelnummer staat) en postcode, u krijgt vervolgens te zien in welk traject uw bestelling zich bevindt. Pakketten worden over het algemeen later op de dag bezorgd dan de brievenbuspost. Wanneer u ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ in beeld krijgt, is uw bestelling nog niet verwerkt. Probeer het dan later nog eens.
Vertraging tijdens een bestelling
In uw ‘Mijn account’ kunt u zien of uw bestelling verzonden is of nog wordt verwerkt. Als uw bestelling in uw ’Mijn account’de status 'verzonden' heeft maar u heeft deze nog niet ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet TNT Post in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail bij de hand te houden als u ons belt.
Levering van meerdere artikelen
Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt doen wij ons best om, alles in één bij u te laten bezorgen. Wanneer u bijvoorbeeld twee artikelen heeft besteld, waarvan de ene een levertijd heeft binnen één dag en de ander binnen een week, zijn er twee mogelijkheden. U ontvangt de bestelling op verschillende dagen of de levertijd van uw totale bestelling wordt aan levertijd van het artikel met de langste levertijd gekoppeld. Indien u de voorkeur geeft aan om alle artikelen onafhankelijk van elkaar geleverd te krijgen dan kunt u dit tijdens het controleren van uw bestelling aangeven bij 'Verzendwijze'.
Buitenlands afleveradres
Stumpel.nl levert nu enkel in Nederland en België producten af. Binnenkort is het mogelijk om ook hierbuiten bestellingen te laten bezorgen!