Wishlist icon
Cart icon
Winkelwagen
Service management

Service management

in vier stappen van methode naar meerwaarde

Jos Gielkens
ISBN: 9789492221360
2016

Voor 15:00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd.

23,95(incl. BTW)
Wishlist icon
Wishlist icon Favorietenlijst

Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel

Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-
Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.
Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.

Beschrijving

Service Management heeft betrekking op de toegevoegde waarde van de dienstverlening voor de klant, maar er bestaat géén eenduidige definitie van Service Management c.q. dienstverlening. Of u dienstverlener bent of klant: voor alle betrokken partijen is het essentieel dat dezelfde SMART-definitie van dienstverlening wordt gehanteerd.

In dit boek over dienstverlening bespreekt Jos Gielkens de voorwaarden voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening, optimale inrichting van de serviceorganisatie, borging van kwaliteit en het minimaliseren van 'het gat' tussen klantverwachtingen en de KPI's van de leverancier. Middels eenduidige, transparante definities en met de juiste SMART kengetallen, wordt de tevredenheid van de klant aanzienlijk verbeterd zonder ingrijpende investeringen! Aan de hand van vier eenvoudige en pragmatische processtappen wordt alle betrokken partijen duidelijk gemaakt hoe Service Management kan worden geïmplementeerd naar tevredenheid van alle betrokkenen!

In tegenstelling tot de vele boeken over methoden en methodieken, frameworks en best practices, betreft het hier geen theoretisch of wetenschappelijke beschouwing, maar een empirische benadering die in de praktijk al vele jaren zijn succes heeft bewezen. De ervaring leert, dat door de eenvoud en eenduidigheid deze aanpak binnen iedere organisatie succesvol kan worden geïmplementeerd.

Over de auteur
Jos Gielkens werkt al sinds 1984 in de automatiseringsbranche. In die tijd heeft hij professioneel nogal wat theorieën, methodieken, modellen en frameworks bestudeerd, en gaandeweg zag hij de nadelen van de verschillende benaderingen. Nu heeft hij een methode ontwikkeld die zich kenmerkt door eenvoud en eenduidigheid, maar die ook binnen alle organisaties toepasbaar is gebleken en snel tot resultaat leidt.

Meer informatie

Pagina's
140 pagina's
Druk
1
Gewicht
260gram
Taal
Nederlands
Verschijningsvorm
Paperback
NUR-code
982
Verschijningsdatum
september 2016
Formaat
230 x 150 x 9 mm
Uitgever
Futuro Uitgevers
Auteur
Jos Gielkens
Verschijningsdatum
02-09-2016
ISBN
9789492221360
Verschijningsjaar
2016
cookie

Deze website maakt gebruik van cookies

Door op "Alles Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.

cookies-close