Wishlist icon
Cart icon
Winkelwagen

Schrijven voor het Brein

Psychologisch beïnvloeden met tekst

Wim van der Mark
ISBN: 9789090366111
2022

Voor 15:00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd.

34,95(incl. BTW)
Wishlist icon
Wishlist icon Favorietenlijst

Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel

Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-
Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.
Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.

Beschrijving

Na het lezen van dit boek:


1. Weet je hoe het brein scant, leest en tekst verwerkt.
2. Schrijf je tekst die in het onbewuste brein direct binnenkomt en het bewuste brein aanzet tot actie.
3. Pas je bewezen neuromarketingtechnieken toe in tekst.
4. Zijn je teksten vlotter, actiever en persoonlijker.
5. Weet je hoe je de emotie bij jouw lezer wél weet te raken.
6. Weet je wat de Hobson+1 voor jouw omzet kan betekenen.
7. Weet je lezer waarom ze voor jou moeten kiezen en niet voor iemand anders.
8. Kun je als marketeer en ondernemer beoordelen wanneer een tekst goed is én wanneer niet.

Meer informatie

Pagina's
136 pagina's
Druk
1
Gewicht
361gram
Gewicht
346gram
Taal
Nederlands
Taal
Onbekend
Verschijningsdatum
november 2022
Verschijningsvorm
Paperback
NUR-code
802
Formaat
242 x 172 x 10 mm
Auteur
Wim van der Mark
Uitgever
Schrijven voor het Brein
Verschijningsdatum
10-11-2022
ISBN
9789090366111
Verschijningsjaar
2022
cookie

Deze website maakt gebruik van cookies

Door op "Alles Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.

cookies-close