Wishlist icon
Cart icon
Winkelwagen
Marketing for Tourism, Hospitality & Events

Marketing for Tourism, Hospitality & Events

A Global & Digital Approach

Hudson, Simon
ISBN: 9781529628081
2024

Wishlist icon
Wishlist icon Favorietenlijst

Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel

Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-
Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.
Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.

Beschrijving

This cutting-edge and engaging student textbook, now in a second edition, provides essential coverage of marketing principles for Tourism, Hospitality and Events, with a strong focus on the increasing global and digital aspects of these industries.

Meer informatie

Gewicht
834gram
NUR-code
780
Taal
Engels
Formaat
246 x 189 x 23 mm
Verschijningsdatum
13-01-2024
Auteur
Hudson, Simon
Verschijningsjaar
2024
ISBN
9781529628081
cookie

Deze website maakt gebruik van cookies

Door op "Alles Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.

cookies-close