Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk

Paperback
ISBN
9789403625447
Levertijd 1-2 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 14,95 € 13,72
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Klantvriendelijkheid is de kortste weg naar betere bedrijfsresultaten. Dat is de conclusie die Jeannette Biesbroeck trekt na veertig jaar werkzaam te zijn geweest in de dienstverlenende sector. Aan de hand van voorbeelden uit de praktijk wijst zij in dit boek de weg naar 'klantvriendelijkheid als meesterschap'. Zo kun je je als ZZP'er of MKB'er op jouw eigen manier en binnen jouw mogelijkheden onderscheiden van je concurrent.
De klant wil vooral één ding: goed worden geholpen. In veel gevallen: beter. Hoe pak je dat aan? Wat werkt wel en wat werkt niet? Hoe ontdek je dat?
'Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk?' is een praktische gids met het antwoord op deze en talloze andere vragen. Je kunt meteen aan de slag. Stap voor stap op weg naar meer klantvriendelijkheid, meer klanttevredenheid en meer omzet.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789403625447
Auteur Jeannette Biesbroeck
Uitgever Mijnmanagementboek.nl
Verschijningsdatum maart 2022
Afmetingen 235 x 155 x 11 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk
Uw waardering