Wishlist icon
Cart icon
Winkelwagen
Handboek Social media marketing, 4e edite

Handboek Social media marketing, 4e edite

Patrick Petersen
ISBN: 9789463563109
2023

Nog niet verschenen

45,00(incl. BTW)
Wishlist icon
Wishlist icon Favorietenlijst

Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel

Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-
Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.
Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.

Beschrijving

Het vernieuwde vierde deel van het succesvolle ?Handboek Social Media Marketing (social business, social selling en social brand)? helpt de lezer-gebruiker een planmatige strategie voor social media te ontwikkelen. Daarbij helpt het inzicht te krijgen in de succesfactoren van de moderne social media marketingmix met middelen als TikTok virals, stories, reels & shorts en LinkedIn communities. Naast de focus op de organisatietransitie naar een social business, de praktische cases, relevante onderzoeken en professionele inzichten van aansprekende experts, biedt het crossmediale, uitgebreide boek een aanvullend platform met extra digitaal materiaal. Bovendien kent deze vierde editie een online toetssysteem om de eigen kennis eenvoudig te toetsen.



Het complete handboek inspireert en helpt met de gerichte inzet van social selling, de transitie naar een social brand en social business plus het opstellen van een resultaatgericht social media plan. Het leer- en managementboek is tot stand gekomen met medewerking van onder andere Steven van Belleghem, Hans Molenaar, Egbert Jan van Bel, Henkjan Smits, Brian Solis en vele anderen. Het bevat inspirerende cases van onder andere Rabobank Nederland, Spaarne Gasthuis, Overhemden.com en Nationale Nederlanden.


Meer informatie

Pagina's
352 pagina's
Druk
1
Druk
4
Gewicht
708gram
Taal
Nederlands
Verschijningsdatum
juni 2023
Verschijningsvorm
Paperback
Formaat
238 x 170 x 16 mm
Auteur
Patrick Petersen
Uitgever
Duuren Media, Van
Verschijningsdatum
27-06-2023
ISBN
9789463563109
Verschijningsjaar
2023
cookie

Deze website maakt gebruik van cookies

Door op "Alles Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.

cookies-close