
Handboek Marketing 4.0
digital, data-driven, direct
Paul Postma
ISBN: 9789024400584
2018
Voor 15:00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd.
€ 41,50(incl. BTW)
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
Beschrijving
Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0.
Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing.
Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.
Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing.
Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.
Meer informatie
Pagina's
452 pagina's
Formaat
240 x 170 x 21 mm
Druk
1
Gewicht
880gram
Taal
Nederlands
Verschijningsdatum
januari 2018
Uitgever
Boom
Verschijningsvorm
Paperback
NUR-code
802
Auteur
Paul Postma
ISBN
9789024400584
Verschijningsjaar
2018
