Digitaal Vermogen
De kracht, macht en potentie van elke organisatie
Denis Doeland
ISBN: 9789082108354
2018
Voor 15:00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd.
€ 24,95(incl. BTW)
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
Beschrijving
Digitaal Vermogen, de kracht, macht en potentie van elke organisatie, is een handleiding om je business te ?hacken?. Het helpt je om je bedrijfswaarde te vergroten en omzetten te verhogen. Daarnaast laat dit boek innovaties slagen, doordat het de juiste omstandigheden voor een digitale transformatie helpt scheppen. Het stelt je in staat om de (financiële) waarde van data te voorspellen. Ook is het bruikbaar gereedschap om nieuwe verdienmodellen te ontwikkelen.
Kortom, alles om de relatie-economie te overleven, waarin de relatie met fans en klanten bepaalt of je floreert of failliet gaat. Beide concepten (de relatie-economie en de fanrelatie) komen uitgebreid aan bod.
Het boek is geschreven door Denis Doeland (1971, Utrecht). Doeland loopt in Nederland voor op het gebied van kennisontwikkeling, kennisdeling en consultancy in combinatie met de inzet van technologie, internet en social media. Hij is een veelgevraagd spreker en deskundige.
Doeland verdiende zijn sporen bij ID&T: hij hield zich daar bezig met de exploitatie van intellectueel eigendom en de digitale activiteiten van ID&T, Q-Dance en Sensation. Ook zette hij de muziekuitgeverij van ID&T en download portal Dance-Tunes op. Tegenwoordig is hij onder meer betrokken bij artiesten zoals Hardwell, en diverse event promotors. Een van de prominentste promotors produceert en verkoopt shows van Armin van Buuren.
De meeste voorbeelden in deze uitgave gaan over bedrijven, artiesten of merken in de sport-, media- en entertainmentindustrie. De voorbeelden zijn in feite op allerlei industrieën van toepassing. Het boek is geschreven voor bedrijfseigenaren, directeuren en iedereen en die verantwoordelijk is voor marketing, business development, verkoop of innovatie binnen een organisatie, merk of festival.
BALR. | KAKHIEL | RUMAG | HARDWELL | ARMIN VAN BUUREN | DJ SAM FELDT | SPINNIN? RECORDS | ID&T | NEW YORK TIMES | NPO | TALPA TOUZANI | VOETBAL INTERNATIONAL | KLM | NRC | NEYMAR | TOP NOTCH | PARADISO
Kortom, alles om de relatie-economie te overleven, waarin de relatie met fans en klanten bepaalt of je floreert of failliet gaat. Beide concepten (de relatie-economie en de fanrelatie) komen uitgebreid aan bod.
Het boek is geschreven door Denis Doeland (1971, Utrecht). Doeland loopt in Nederland voor op het gebied van kennisontwikkeling, kennisdeling en consultancy in combinatie met de inzet van technologie, internet en social media. Hij is een veelgevraagd spreker en deskundige.
Doeland verdiende zijn sporen bij ID&T: hij hield zich daar bezig met de exploitatie van intellectueel eigendom en de digitale activiteiten van ID&T, Q-Dance en Sensation. Ook zette hij de muziekuitgeverij van ID&T en download portal Dance-Tunes op. Tegenwoordig is hij onder meer betrokken bij artiesten zoals Hardwell, en diverse event promotors. Een van de prominentste promotors produceert en verkoopt shows van Armin van Buuren.
De meeste voorbeelden in deze uitgave gaan over bedrijven, artiesten of merken in de sport-, media- en entertainmentindustrie. De voorbeelden zijn in feite op allerlei industrieën van toepassing. Het boek is geschreven voor bedrijfseigenaren, directeuren en iedereen en die verantwoordelijk is voor marketing, business development, verkoop of innovatie binnen een organisatie, merk of festival.
BALR. | KAKHIEL | RUMAG | HARDWELL | ARMIN VAN BUUREN | DJ SAM FELDT | SPINNIN? RECORDS | ID&T | NEW YORK TIMES | NPO | TALPA TOUZANI | VOETBAL INTERNATIONAL | KLM | NRC | NEYMAR | TOP NOTCH | PARADISO
Meer informatie
Pagina's
230 pagina's
Auteur
Denis Doeland
Formaat
210 x 148 x 21 mm
Druk
1
Gewicht
309gram
Taal
Nederlands
Verschijningsdatum
oktober 2018
Uitgever
DDMCA
Verschijningsvorm
Paperback
NUR-code
988
ISBN
9789082108354
Verschijningsjaar
2018
