De CX Travel Guide

Hardback
ISBN
9789463015035
Levertijd 1-2 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 32,95 € 30,23
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
ransformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving (Customer Experience of CX) maakt daarbij het allergrootste verschil. Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat door te krijgen, waaronder jij!

De CX Travel Guide helpt je op weg. Ga jij aan de slag met customer experience (CX) door te starten met denken, delen of doen? Welk pad naar succes hoort daarbij? Wie zijn jouw klanten en wat kun je doen om collega?s net zo enthousiast te krijgen over customer experience? JOUW rugzak zit na het lezen boordevol kennis en adviezen van achttien CX-managers, werkend bij onder andere Aegon, Rijksmuseum, Lush en Kamer van Koophandel. Ze helpen je niet in allerlei valkuilen te trappen en leren hoe je er lol in houdt. Lees dit boek en word een ervaren CX-reiziger: observeer jouw organisatie door de CX-lens, leer wat jouw bestemming is en kies het bijbehorende pad. Na het lezen van dit boek ga je met een volle rugzak op reis in de CX-wereld!

Over de auteurs:

Nienke Bloem wordt ook wel dé CX-expert van Nederland genoemd. Nienke was verantwoordelijk voor CX bij KPN en is een veelgevraagd spreker, adviseur en trainer als het gaat over klantbeleving. Nienke is officieel Resource & Training Partner bij Customer Experience Professional Association (CXPA) en heeft vele customer experience professionals geholpen om hun Customer Experience Expert Accreditatie (CCXP) te halen.

Evelien van Damme ondersteunt B2Ben B2C-organisaties en overheidsinstellingen bij diverse transformaties waarbij customer experience en plezier maken centraal staan. Evelien is CCXPgecertificeerd.

Karolien van der Ouderaa helpt gemeentes, maar ook grote B2B- en B2C-organisaties om de klant centraal te stellen en om het gedachtegoed van customer experience tot leven te brengen bij klanten.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789463015035
Auteur Nienke Bloem
Uitgever Eburon
Verschijningsdatum februari 2024
Afmetingen 240 x 157 x 20 mm
Bindwijze Hardback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:De CX Travel Guide
Uw waardering