
Customer experience in de praktijk
klantervaring als spil van uw bedrijf
Manfred van Gurchom
ISBN: 9789047007081
2019
Dit product is momenteel niet op voorraad, maar u kunt het wel bestellen. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verzenden zodra het word geleverd door de leverancier. Bedankt voor uw geduld!
€ 23,99(incl. BTW)
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
Beschrijving
\'Klantgericht werken\', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren.
Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering en digitale kanalen. Blijf relevant voor uw klanten en maak het verschil ten opzichte van uw concurrenten.
Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering en digitale kanalen. Blijf relevant voor uw klanten en maak het verschil ten opzichte van uw concurrenten.
Meer informatie
Formaat
210 x 135 x 18 mm
Druk
3
Gewicht
273gram
Taal
Nederlands
Uitgever
Business Contact
NUR-code
802
Auteur
Manfred van Gurchom
Verschijningsdatum
19-12-2019
ISBN
9789047007081
Verschijningsjaar
2019
