Customer experience in de praktijk

Paperback
ISBN
9789047007081
Levertijd 1-2 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 23,99 € 22,01
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
'Klantgericht werken', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren.
Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering en digitale kanalen. Blijf relevant voor uw klanten en maak het verschil ten opzichte van uw concurrenten.
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789047007081
Auteur Manfred van Gurchom
Uitgever Business Contact
Verschijningsdatum april 2014
Afmetingen 210 x 135 x 18 mm
Bindwijze Paperback
Taal Nederlands
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Customer experience in de praktijk
Uw waardering