Wishlist icon
Cart icon
Winkelwagen
Crisiscommunicatie voor iedereen

Crisiscommunicatie voor iedereen

46 praktijklessen voor het managen van de reputatie in crisistijd

Frank Peters
ISBN: 9789492939173
2018

Voor 15:00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd.

20,00(incl. BTW)
Wishlist icon
Wishlist icon Favorietenlijst

Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel

Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-
Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.
Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.

Beschrijving

Iedereen krijgt zakelijk of privé wel eens te maken met een crisissituatie. En dan telt eigenlijk niet meer wat je de afgelopen twintig jaar hebt opgebouwd, maar hoe je vandaag omgaat met deze crisissituatie.

In dit social media tijdperk zijn de responstijden bij crisis teruggelopen van 24 uur naar 24 minuten. En soms moet het zelfs nog sneller. Je bent kwetsbaarder geworden dan ooit het geval was. Want de omgeving oefent steeds meer druk uit. Het is feitelijk iedere dag ?judgement day?. De omgeving is nu rechter, jury en beul tegelijkertijd.

Social media hebben de wereld transparant gemaakt. Bovendien is stakeholderdruk -of zelfs volkswoede- nu eenvoudig te organiseren. Iedereen met een smartphone en Internettoegang is ?journalist? geworden en kan een organisatie, merk of persoon met een gerichte tweet direct onder druk zetten.

Als er een crisis ontstaat dan verwacht de omgeving dat je opstaat, leiderschap toont en acteert. Maar beter nog is het om de regie in eigen hand te nemen en proactief te zijn in de crisiscommunicatie. Kies open voor de aanval en bepaal zelf het crisisbeeld. Dit vereist echter wel gedegen voorbereiding en mandaat, want anders ben je machteloos.

Iedere crisis is weer anders, maar een aantal basisprincipes voor crisiscommunicatie geldt altijd. Dit boek biedt je 46 praktijklessen voor effectieve crisiscommunicatie, gebaseerd op 30 jaar crisiscommunicatie-ervaring. Doe er je voordeel mee en beschouw dit boek als jouw persoonlijke crisisadviseur. Niet alleen zakelijk, maar ook in jouw privéleven.

Over de auteur
Frank Peters is eigenaar van VIRTUS Communications. Hij is expert op het gebied van reputatiemanagement en crisiscommunicatie. Hij adviseert gerenommeerde ondernemingen, organisaties en bestuurders. Hij heeft al meerdere boeken geschreven, waaronder 'Mediatraining voor iedereen' (2017) en 'Spanning rond de boardroom'(2016, samen met Eric Heres).

Meer informatie

Pagina's
138 pagina's
Druk
1
Gewicht
234gram
Taal
Nederlands
Verschijningsdatum
november 2018
Verschijningsvorm
Paperback
NUR-code
801
Formaat
210 x 150 x 10 mm
Uitgever
Futuro Uitgevers
Auteur
Frank Peters
Verschijningsdatum
27-11-2018
ISBN
9789492939173
Verschijningsjaar
2018
cookie

Deze website maakt gebruik van cookies

Door op "Alles Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.

cookies-close