Wishlist icon
Cart icon
Winkelwagen
Bij wijze van spreken

Bij wijze van spreken

Het standaardwerk voor mondelinge communicatie off- en online

Leen Pollefliet
ISBN: 9789463934657
2021

Voor 15:00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd.

49,50(incl. BTW)
Wishlist icon
Wishlist icon Favorietenlijst

Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel

Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-
Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.
Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.

Beschrijving

Krachtig en overtuigend mondeling offline én online communiceren
kan je echt leren!
Wie mondeling communiceert, heeft slechts één doel:
de toehoorder begrijpt de boodschap zoals die bedoeld is. Te
vaak zijn er stoorzenders die voor communicatiestoringen zorgen.
De elementen die duidelijke communicatie verhinderen,
worden in dit boek benoemd en vervangen door facetten die
leiden tot uitmuntende mondelinge communicatie.
Het eerste deel belicht zes mondelinge vaardigheden
die nodig zijn voor elke professionele situatie aan de hand
van VIKTOR, het nog steeds algemeen geldende communicatieschema
? in een fris jasje gestoken: Hoe spreek ik een
woord uit zoals het hoort? Hoe schrijf ik een woord juist? Hoe
gebruik ik mijn stem goed? Welke lichaamstekenen hanteer ik
om mijn boodschap correct over te brengen? Welk beeld zal
mijn boodschap het meest ondersteunen? Hoe argumenteer
ik overtuigend?
Het tweede deel gaat grondig in op zes professionele situaties:
presenteren, postersessie geven, pitchen, telefoneren,
vergaderen, solliciteren.
Studenten, lesgevers, medewerkers in bedrijven, beleidsmakers
? bevinden zich dagelijks in één van die zes situaties en krijgen
handvatten aangereikt om van elke situatie een succesvol
communicatief moment te maken.
Het derde deel beschrijft hoe iedereen ook online correct
en doeltreffend kan communiceren. Te vaak focust de spreker
(m/v/x) zich namelijk enkel op de inhoud, met vele nefaste
gevolgen.

Meer informatie

Pagina's
500 pagina's
Druk
1
Taal
Nederlands
Verschijningsdatum
juni 2021
Uitgever
BORGERHOFF & LAMBERIGTS
Verschijningsvorm
Paperback
NUR-code
810
Gewicht
1205gram
Auteur
Leen Pollefliet
Formaat
242 x 192 x 35 mm
Verschijningsdatum
30-06-2021
ISBN
9789463934657
Verschijningsjaar
2021
cookie

Deze website maakt gebruik van cookies

Door op "Alles Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.

cookies-close