
Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk
Een praktische gids voor MKB‘ers en ZZP‘ers
Jeannette Biesbroeck
ISBN: 9789403625447
2022
Voor 15:00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd.
€ 14,95(incl. BTW)
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
Beschrijving
Klantvriendelijkheid is de kortste weg naar betere bedrijfsresultaten. Dat is de conclusie die Jeannette Biesbroeck trekt na veertig jaar werkzaam te zijn geweest in de dienstverlenende sector. Aan de hand van voorbeelden uit de praktijk wijst zij in dit boek de weg naar 'klantvriendelijkheid als meesterschap'. Zo kun je je als ZZP'er of MKB'er op jouw eigen manier en binnen jouw mogelijkheden onderscheiden van je concurrent.
De klant wil vooral één ding: goed worden geholpen. In veel gevallen: beter. Hoe pak je dat aan? Wat werkt wel en wat werkt niet? Hoe ontdek je dat?
'Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk?' is een praktische gids met het antwoord op deze en talloze andere vragen. Je kunt meteen aan de slag. Stap voor stap op weg naar meer klantvriendelijkheid, meer klanttevredenheid en meer omzet.
De klant wil vooral één ding: goed worden geholpen. In veel gevallen: beter. Hoe pak je dat aan? Wat werkt wel en wat werkt niet? Hoe ontdek je dat?
'Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk?' is een praktische gids met het antwoord op deze en talloze andere vragen. Je kunt meteen aan de slag. Stap voor stap op weg naar meer klantvriendelijkheid, meer klanttevredenheid en meer omzet.
Meer informatie
Pagina's
109 pagina's
Formaat
235 x 155 x 11 mm
Druk
1
Druk
3
Gewicht
200gram
Taal
Nederlands
Verschijningsdatum
maart 2022
Uitgever
Mijnmanagementboek.nl
Verschijningsvorm
Paperback
NUR-code
808
Auteur
Jeannette Biesbroeck
Verschijningsdatum
22-03-2022
ISBN
9789403625447
Verschijningsjaar
2022
