Marketing

Paperback
ISBN
9789020934298
Levertijd 1-2 werkdagen
  • Gratis verzending vanaf € 20,-
€ 49,99 € 45,86
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
  • Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
  • Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
  • Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving

Ontdek de essentie van moderne marketing met Marketing: Reinventing the Basics. Terwijl digitale revoluties het consumentengedrag veranderen, herziet dit boek kernprincipes van marketing zoals SAVE en de Customer Journey. Het biedt een frisse kijk op hoe deze kaders zijn geëvolueerd en biedt praktische handvatten voor het maken van effectieve marketingplannen. Het is de perfecte leidraad voor docenten en aspirant-marketeers die op zoek zijn naar praktische vaardigheden in een dynamische, digitale markt.

Waarom?

  • Geen voorkennis nodig
  • Stap-voor-stap aanpak
  • Focus op de digitale wereld
  • Checklists om te zien of je de theorie hebt begrepen
  • Ondersteund met AI om te helpen bij het studeren

Wat?

  • Evolutie van marketing door de jaren heen, gebaseerd op veranderingen in consumentengedrag
  • SAVE-model
  • De beslissingsreis van de klant
  • Operationele marketing
  • Hoe stel je een marketingplan op?
  • Strategische marketing

Voor wie?

  • Bachelorstudenten (professioneel / academisch)
  • (Professionele) mensen zonder kennis van marketing, maar die wel de eerste stappen in marketing willen zetten
  • Marketing- / commerciële professionals
Meer informatie
Meer informatie
ISBN 9789020934298
Auteur Igor Nowé
Uitgever Lannoo Campus
Verschijningsdatum mei 2025
Afmetingen 226 x 167 x 6 mm
Bindwijze Paperback
Taal Onbekend
Reviews
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over:Marketing
Uw waardering