Innovatiemanagement, 5e editie met MyLab NL toegangscode
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
- Woon je in de omgeving? Dan bezorgen wij je bestelling zelf.
- Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
- Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.
Beschrijving
Innovatie is hot. Mediadiscussies benadrukken de noodzaak van innoveren. Tegelijkertijd wordt vaak gezegd dat "het' niet goed gaat met innoveren. Om onze welvaart en welzijn in stand te houden is innoveren noodzaak. Elke organisatie voelt de druk om meer, sneller en beter te innoveren!
Innovatiemanagement toont dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe je succesvolle vernieuwing realiseert. De focus ligt allereerst op het innovatieproces. Het boek besteedt daarnaast veel aandacht aan het vergroten van het innovatievermogen van een organisatie.
De theorie in dit boek is gebaseerd op de nieuwste inzichten in de wetenschappelijke en vakliteratuur. Praktische cases uit de Nederlandse en Europese context illustreren de methoden en modellen. De cases zijn geactualiseerd en breed georiënteerd: bij grote en kleine bedrijven, in consumenten- en zakelijke markten, uit de dienstverlening en industrie, en op het gebied van zowel producten, markten als processen.
Innovatiemanagement toont dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe je succesvolle vernieuwing realiseert. De focus ligt allereerst op het innovatieproces. Het boek besteedt daarnaast veel aandacht aan het vergroten van het innovatievermogen van een organisatie.
De theorie in dit boek is gebaseerd op de nieuwste inzichten in de wetenschappelijke en vakliteratuur. Praktische cases uit de Nederlandse en Europese context illustreren de methoden en modellen. De cases zijn geactualiseerd en breed georiënteerd: bij grote en kleine bedrijven, in consumenten- en zakelijke markten, uit de dienstverlening en industrie, en op het gebied van zowel producten, markten als processen.
Meer informatie
ISBN | 9789043041799 |
---|---|
Auteur | Eelko Huizingh |
Uitgever | Pearson Benelux B.V. |
Verschijningsdatum | oktober 2024 |
Afmetingen | 239 x 170 x 20 mm |
Bindwijze | Paperback |
Taal | Nederlands |
Reviews
Schrijf uw eigen review