naar boven

Veelgestelde vragen

Uw voordeel bij Stumpel

Meest gestelde vragen

 

Hoe wissel ik een boekenbon in?

Lees voor gebruik zorgvuldig de voorwaarden van uw boekenbon, zo voorkomt u misverstanden bij uw bestelling. Houd bij het bestellen van het artikel uw boekenbon bij de hand. Het inwisselen van uw boekenbon is heel eenvoudig:

1. Nadat u het boek in uw winkelwagen heeft toegevoegd, gaat u naar de kassa toe;

2. Klik op de betaalmethoden 'boekenbon';

3. Rond de bestelling af en u gaat naar de verzilveringspaginga van de boekenbon;

4. Controleer de ingevulde boekenboncode door op 'verzilver' te klikken.

 

Hoe volg ik de status van mijn bestelling?

De status van uw bestelling kunt u terugvinden bij ’Mijn account’. Als uw bestelling als pakketpost wordt verzonden door POSTNL, kunt u uw bestelling volgen via POSTNL haar ‘tracktrace’ systeem. U vermeldt uw bestelnummer (let op! dit kan alleen wanneer er 3S aan het begin van uw bestelnummer staat)  en postcode, u krijgt vervolgens te zien in welk traject uw bestelling zich bevindt. Pakketten worden over het algemeen later op de dag bezorgd dan de brievenbuspost. Wanneer u ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ in beeld krijgt, is uw bestelling nog niet verwerkt. Probeer het dan later nog eens.

 

Hoe verander ik mijn gegevens, als mijn wachtwoord?

U kunt uw wachtwoord wijzigen bij ‘Mijn gegevens’. Vervolgens klikt u op ‘Aanpassen’ bij persoonlijke gegevens. U vinkt de optie ‘wachtwoord wijzigen’ aan en klikt na het wijzigen van het wachtwoord op ‘opslaan’.

 

Wat is het telefoonnummer van Stumpel?

Het telefoonnummer van Stumpel is 0229-253136. Elke werkdag bereikbaar tussen 8:30 uur en 17:30 uur.

 

Hoe stuur ik een artikel retour?

Bent u niet helemaal tevreden over uw aankoop? U kan uw bestelling, onder bepaalde voorwaarden, retourneren. 

 

Uw bestelling dient, na ontvangst, binnen 14 dagen teruggestuurd te zijn. Binnen dit termijn mag u het artikel bekijken, tenzij anders vermeld. U kunt het product retourneren, daarbij dient het product ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Vergeet niet de factuur of de pakbon mee te sturen. U retournering kunt u versturen naar onderstaand adres

Stumpel Retouren
De Corantijn 63
1689 AN  HOORN
 

 

Hoe maak ik een account aan? 

Klik rechtsboven op ‘Klant worden’. Op dit scherm kunt u alle gegevens invullen die nodig zijn om u te registreren op Stumpel.nl. Heeft u uw gegevens ingevuld en op de knop ‘Maak account aan’  geklikt, dan verstuurt Stumpel een welkomste-mail naar uw e-mailadres ter bevestiging. Let op: het kan even duren (bij sommige e-mail providers worden e-mails niet altijd even snel opgehaald). Ziet u geen e-mail? Kijk of deze niet inde spambox is belandt. Nu kunt u gebruik maken van uw Stumpel.nl account.